Svet-Stranek.cz
zuzana.sec.calouneni@seznam.cz
Opravy plyšových hraček a nejen to...

Přidejte i vy svůj vzkaz:zuzana.sec.calouneni@seznam.cz

Přidejte i vy svůj vzkaz

Připojte svůj názor, nápad, námitku, pochvalu či kritiku...
Na dotazy ráda odpovím buď zde, nebo emailem-podle vašeho přání.

Pokud chcete nechat odkaz na své stránky, nedávejte ho sem - zde brzy zapadne pod lavinou nových příspěvků...

Napište mi vaši webovou adresu e-mailem, připojte pár slov o obsahu a já odkaz ráda přidám k ostatním odkazům již zveřejněných (viz. sekce: doporučení na stránky, které mě zaujaly...)

Ještě prosba:

Nepoužívejte ve vzkazníku sprostá slova či vulgární výrazy...
Pokud toto pravidlo porušíte, bude příspěvek bez milosti vymazán.
Já zastávám názor, že charakter člověka se pozná podle toho, jak se vyjadřuje... tak to mějte na paměti :)))
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
26. října 2017 v 10:45
Jana Zrustova
Dobry den, pani Zuzano, vubec nijak nereagujete. Opakovane Vas zadam, aby jste mi vratila polstarek Kremilka, ktereho jsem Vam zasilala v unoru. Neni mozne, aby jste si prevzala po dohode vec do opravy, pak ji neopravnene zadrzovala a nijak se neozyvala. Polstarek chci okamzite vratit zpet.
Janaberova@seznam.cz
14. října 2017 v 14:12
Jana Zrustova
Dobry den pani Zuzano, od unora mam u Vas polstarek Kremilka. Neda se s Vami nijak kontaktovat. Prosim, poslete mi polstarek zpet. Byly jsme domluvene na dubnu a uz je rijen.
Janaberova@seznam.cz
12. září 2017 v 15:16
Martina Žáčková
Dobrý den, zkoušela jsem to mailem, ale bez odezvi. Tak píšu sem. Kdy mi pošlete opravenou opici? Děkuji
1. července 2017 v 11:01
Radka Stránská
Dobrý den, zkouším to již po několikáté, ale neodpovídáte, kdy mi pošlete opraveného pejska a ušitého zajíčka? Děkuji
23. dubna 2017 v 15:21
Zuzana
Dobrý den, Jiří - dobře, uzavřu tedy medvídka bez bručítka a během týdne jsou všichni u vás...

Díky všem, s kým se nezdařilo spojit se jinak, že se ozýváte sem: netroufám si totiž nikdy odeslat plyšáky zpět jen tak bez ohlášení, cítím se lépe, když o jejich cestě majitelé ví a čekají je... I když někdy mi kvůli té těm problémům s PC nic jiného nezbývá - ale naštěstí zatím vždy měl kdo v těch případech zásilku převzít...
Na vysvětlenou, proč mívám obavy: už mockrát se mi stalo, že nakonec si plyšáky nechali lidé poslat zpět na úplně jinou adresu, než uvedli na balíku...
22. dubna 2017 v 09:38
Jirka
Dobrý den,
pošlete mi prosím plyšáky zpátky i pokud to bude bez bručítka pro medvěda. Děkuji
21. dubna 2017 v 23:16
Zuzana
Muchlánek je již dávno v pořádku doma, tam se spojení zdařilo... Velký pejsek je také nachystán na cestu domů - a stejně jako v několika dalších případech: moje emaily se mi v drtivé většině ukládají místo do odeslaných, do rozepsaných...
Mezi nimi i ten pro Jiřího, tak raději píši také sem: Vše hotovo, už chybí jen bručítko - to mám zatím jen slíbené, paní je nemá skladem... Pokusím se spojit s někým od seznam.cz, proč mi email box od začátku zlobí... od operátora se dušují, že to není jejich vina... posledně od seznamu tvrdili, že to musí být výpadkem signálu... ano, signál je tu sice bídný, ale když vím, že v ty či ony dny šel internet normálně, tak jim toto moc nevěřím... a navíc třeba dva až tři emaily za den? To se mi nezdá na signál... snad se to konečně povede vyřešit, díky moc, že jste se ozvali alespoň zde... Mobil ze zdravotních důvodů k hovorům nepoužívám, mám ho jen kvůli tomu, že bez něj se nemohu nikam zaregistrovat či někde bez čísla ani nemám šanci objednat materiál a že se mi povede občas nějaký ten email zvládnout přes něj... Paní Miriam se mi nedávno povedlo zprávu odeslat, zkusím to ještě pomocí emailu v mobilu - snad alespoň tam se zadaří...
20. dubna 2017 v 13:02
Jirka
Dobrý den,
i já řeším to stejné co ostatní lidé na tomto fóru. Mám u Vás několik plyšáků, které jste mi přislíbila během března/dubna opravit. Nemohu se s Vámi zkontaktovat ani maily a ani mi nezvedáte telefon. Touto cestou to tedy zkouším znovu - prosím o zaslání informace jak to vypadá se zaslanými plyšovými hračkami. Můj email kamyk@seznam.cz S pozdravem Jirka, Orlová
22. března 2017 v 16:43
Miriam Trenčín
Dobrý deň Zuzanka, máme u Vás psíka "veľkého" maróda, písala som Vám mailom, neviem, či Vám prišiel, inokedy odpovedáte.
13. března 2017 v 18:14
Nikola
Dobrý den paní Zuzano, psala jsem Vám mail, ve kterém jsem navázala na komunikaci z konce ledna, ale nevím, zda Vám mail funguje. Poslali jsme Vám na opravu Muchlánka, prosím, můžete mi napsat, až k Vám dorazí? Moc děkuji
28. ledna 2017 v 12:50
Zuzana
Tak už se povedlo navázat spojení i s panem Davidem - ale pokud někdo z návštěvníků patří k těm, jehož zprávy se ke mně nedostaly v době, kdy jsem řešila "ztrátu" mnoha emailů (dodnes mi nebylo dáno srozumitelné vysvětlení, jak k tomu mohlo dojít) - nebojte se ozvat znovu, již vše zase funguje jak má a konečně budu moci i dodat další fotografie z naší Plyšácké nemocnice, které se mi nastřádaly v albech na PC
27. prosince 2016 v 21:16
Zuzana
Ufff... tak snad vše dohledáno - vyřízeno, Marcela i Paulína už mají své marůdky doma, díky technickým problémům se plno emailů zatoulalo kdesi v éteru... Ale snad se mi povedlo dovypátrat vše, od Nového roku by prý mělo být vše zase v pořádku a komplikace už nebudou...
VŠEM ŠŤASTNÉ VYKROČENÍ DO NOVÉHO ROKU

Ještě během tohoto týdne dovyřeším poslední dva resty nezpůsobené úmyslně a snad to jsou opravdu poslední
4. listopadu 2016 v 17:07
Paulína
Dobrý den, zas a znovu vám posílám emaily a žádná odpověď. Ráda bych věděla jak to vypadá s opravou medvěda, přeci jen je to už delší doba. Chápu, že můžou nastat technické problémy s emailem, ale asi byste měla mít náhradní spustit jak lidi kontaktovat.
S pozdravem Paulína (Ostrava)
30. října 2016 v 19:16
Marcela
Dobrý večer Zuzko,

posílala jsem Vám už spoustu emailů. Přiznám se, že vůbec nedokážu pochopit, proč se neozýváte. Pochopím když méďa nebude hotový, nebo pokud je nějaký problém, je potřeba to ale řešit, tím, že si nenapíšeme ničeho nedosáhneme.
Psala jsem Vám v emailu, že ve čtvrtek pojedu do Plzně a určitě se pokusím za Vámi zastavit, byla bych moc ráda, když by jste se mně do té doby ovala. Nejpozději do středy, potom už na emailu nebudu.
Děkuji.Marcela (brno)
16. října 2016 v 20:28
Marcela
Dobrý den Zuzko,

prosím, kontaktujte mě. Posílala jsem Vám již několik emailů. Mám u Vás mědvěda tatínka, který mně na jaře zemřel. Chystám se do Plzně na kongres a mohla bych si ho vyzvednout, ale vůbec nemám tušení v jaké fázi jste s opravou. Prosím Vás o odpověď.
Děkuji. Marcela (Brno)
7. října 2016 v 18:32
Katarina
Dobry den, posielala som Vam zaciatkom septembra mail ale zatial ste mi neodpovedali tak som to skusila dnes zas, skusala som aj facebook a tam bol zas len odkaz na mail :). Skusam este tu.Moja adresa je hecub@yahoo.com, dakujem za odpoved, Katarina
15. srpna 2016 v 19:19
David
Dobrý den, Zuzko,
chci se jen zeptat, zda Vám dorazil můj email z minulého týdne ohledně dotazu na opravu hraček cca 10 kousků. Rád bych Vám je svěřil do Vaší péče. Pokud ne, prosím ozvěte se mi na email hlavacdavid@centrum.cz a rád Vám email pošlu znovu. Děkuji a jsem s pozdravem
8. července 2016 v 21:14
Zuzana
emaily jsou ale všechny zodpovězeny
Kontrolovala jsem všechny, které přišly v době, kdy jsem nebyla na internetu...
24. června 2016 v 14:06
Marcela
Dobrý den,
posílala jsem Vám dotaz na Váš email s prosbou o opravu medvěda, psala jsem Vám i přes kontaktní formulář. Zatím jsem nedostala žádnou odpověď. Zkouším ještě touto cestou. Prosím o nějakou reakci. Děkuji Marcela
15. června 2016 v 19:28
Zuzana
Měl by být nyní v pořádku jak email, tak přesměrování z FB stránky do emailu...
Hlavně díky všem, kdo měli trpělivost a vydrželi nejen po dobu technických problémů, ale hlavně i po dobu mé pracovní neschopnosti, vážím si vás...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |   další > | na konec >>